Transport GRATUIT pentru comenzile de minim 150 lei !

Intrebari frecvente


  1. Cum pot să știu dacă produsul este disponibil imediat?

Pentru fiecare produs online se indică disponibilitatea în stoc prin folosirea unui indicator “În stoc”.


  1. Există o sumă minimă pentru achizițiile online?

Nu, nu există o sumă minimă pentru achizițiile online. Pentru comenzile de peste 150 Lei expedierea este gratuită.



  1. Pot sa fac o comanda prin telefon?

My Velvet Baby pune la dispoziția ta serviciul de plasări comenzi prin telefon, la numărul 0729235253, cu tarif normal în rețeaua Vodafone.

Serviciul este valabil de luni până vineri, în intervalul 9:00 – 17:00, exceptând sărbătorile legale, și numai pentru comenzi cu plata numerar la livrare.


  1. Când se livrează comanda mea?

Pentru produsele vândute imediat ce predam curierului comanda ta vei primi un email care va conține data estimativa de livrare. 

De asemenea, poți urmări in orice clipa statusul comenzii tale accesând in contul de client, secțiunea Istoric comenzi. 


  1. Nu am primit factura. Ce fac?

Imediat după ce comanda ta a fost facturata poți descarcă factura din contul tău de client. Intra in secțiunea Istoric comenzi & facturi din cont, selectează comanda, descarcă factura si salveaz-o sau printeaz-o. 


  1. Pot să mă înregistrez și dacă nu am o adresă de email?

E-mailul este important va fi folosit pentru a lua legătura cu tine. Dacă nu ai o adresă, ți-o poți crea folosind unul din cei mulți furnizori care oferă gratuit o căsuță de poștă electronică, cum ar fi Google, Hotmail, Yahoo și mulți alții.


  1. Cum plătesc?

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei tale, in condiții de siguranță̆ deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2). 

Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții. 

Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline. 

Siguranța informațiilor tale este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează̆ datele confidențiale ale cardului tău, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile tale sunt în siguranță̆. 

Indiferent de valuta pe care o ai în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii tale. 

Pentru plata cu cardul, tranzacția va apărea pe extrasul de cont cu numele myvelvetbaby.

A doua modalitate de plata este: numerar la livrare. În ziua prevăzută pentru livrare te rugăm să ai la tine suma exactă; transportatorul ar putea fi pus in dificultate altfel. Vei găsi suma finală în recapitularea comenzii primite prin email, la adresa indicată împreună cu celelalte date. Asigură-te de asemenea că adresa de expediere este corectă și completă, cu toate elementele necesare pentru livrare (numele de pe interfon, numărul scării și apartamentul).


  1. Cum pot anula sau modifica o comanda activa?

O comanda activa poate fi anulata sau modificata telefonic la numarul de telefon din Contact: 0729235253.

După anularea unei tranzacții prin card, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in funcție de politica acesteia. 

In cazul unui retur, pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnata pe același card utilizat la tranzacționare, in decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului. 

Hai sa vorbim !

Hai sa vorbim !